Zondag - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Barcelonazernike2017 - WaarBenJij.nu Zondag - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Barcelonazernike2017 - WaarBenJij.nu

Zondag

Door: Ties

16 Oktober 2017 | Spanje, Barcelona

Zondag 15 oktober
Plusminus 8.10 aankomst bij de school van de uitwisselingsstudenten.
Mijn uitwisselingsstudent (Alexei Salute) was 20 minuten te laat. Gelukkig hadden sommigen ook nog geen uitwisseling en daar kon je nog mee praten. Alexei nam mij mee naar zijn huis. Een klein huisje in het centrum van Barcelona.
Ik heb zijn moeder ontmoet en kadootjes gegeven aan het gastgezin.
Toen heb ik ontbeten en zijn daarna naar verschillende kathedralen geweest. Voor mij was dit redelijk zwaar omdat ik nauwelijks geslapen had in de bus.
Daarna zijn we naar een visrestaurant gegaan en lekker gegeten. Daar heb ik ook de vader van Alexei ontmoet.
Na het restaurant zijn wij teruggelopen naar huis.
Ik heb daar even gerust en ben toen met een deel van de klas en hun studenten wezen hangen op het strand en in het park. Inmiddels was het bijna acht uur ‘s avonds en Alexei en ik gingen teruglopen naar huis en daarna eten. Hierna ben ik gaan slapen (22.30)